Tuesday, November 17, 2009

I Will Follow You (Cantonese)

May this song be an opportunity to worship. This song is striking as the chorus emphatically clings on and follows Christ throughout. It is a good reminder that worship must takes precedence over service.



我要跟主祢(词曲: 刘步青)
Chorus: (2x)
我要跟主祢,让我不偏离, 立志紧握主的手
戒命一生都遵守, 决心跟主祢
无助时我寻求
耶稣基督拯救
安心的等候祢的手
静默听祢声音
依靠主我的神
奉献主我的一生

Chorus: (2x)
我要跟主祢,让我不偏离, 立志紧握主的手
戒命一生都遵守, 决心跟主祢

Chorus: (2x)
我要跟主祢,让我不偏离, 立志紧握主的手
戒命一生都遵守, 决心跟主祢
俗世不可逗留
此生那么短暂
基督的吩咐要记紧
就算世界笑我傻
传福音要清楚
传扬主赎罪恩歌

Chorus: (2x)
我要跟主祢,让我不偏离, 立志紧握主的手
戒命一生都遵守, 决心跟主祢
我要跟. . . . . . 我要跟

ks

No comments:

Latest Posts

Headlines